A pénzügyileg menedzselt projektjeinkben az alábbi feladatokat látjuk el, szinte egyedülálló módon a piacon:

  • Projekt pénzügyi megvalósulásának folyamatos nyomon követése, likviditásmenedzselése;
  • A tevékenységhez közvetlenül és közvetetten kapcsolódó hazai és uniós jogszabályok, rendeletek pontos ismerete és megbízható alkalmazása;
  • A projekthez kapcsolódó támogatás lehívási, kifizetési, ellenőrzési és adatszolgáltatással kapcsolatos feladatok ellátása,
  • Kifizetési kérelmek, pénzügyi beszámolók és elszámolások összeállítása teljes körűen;
  • Projektnyilvántartó rendszerbe a pénzügyi adatok feltöltése, kezelése;
  • Rendszeres adatszolgáltatás, részvétel a projekt előrehaladási jelentések összeállításában;
  • Pénzügyi ellenőrzési feladatok ellátása (formai, szakmai, elszámolhatósági stb.);
  • Számlák, egyéb pénzügyi bizonylatok jogszabályi előírásoknak való megfelelőségének vizsgálata, záradékolása;
  • Eljárásrendi és pénzügyi szabályossági szempontok érvényesítése a projekt minden szakaszában;
  • A projekt költségvetési kereteinek, pénzügyi terveinek nyomon követése;
  • Projekttel kapcsolatos fedezetvizsgálat ellátása;
  • Változás bejelentési és szerződés módosítási kérelmek elkészítése;
  • Projekt pénzügyi kockázatainak, problémáinak feltérképezése, értékelése; gyors és hatékony megoldások proaktív kezelése;
  • Közreműködő szervezettel, ügyfelekkel, szakmai területtel, a projekt egyéb érintettjeivel való kapcsolattartás, együttműködés;
  • Beszerzési eljárások előkészítése, a lebonyolításban való részvétel, a megkötött szerződések pénzügyi véleményezése;
  • A szerződések pénzügyi teljesítésének ellenőrzése;
  • Pénzügyi nyilvántartás vezetése a kötelezettségvállalásokról, kifizetésekről, kifizetési igénylésekről;
  • Elkülönített könyvelés ellenőrzése, könyvviteli egyeztetések végrehajtása;
  • Egyeztetés emailben és telefonon a szerződött Partnerünk képviselőivel.