A pénzügyileg menedzselt projektjeinkben az alábbi feladatokat látjuk el, szinte egyedülálló módon a piacon:
- Projekt pénzügyi megvalósulásának folyamatos nyomon követése, likviditásmenedzselése;
- A tevékenységhez közvetlenül és közvetetten kapcsolódó hazai és uniós jogszabályok, rendeletek pontos ismerete és megbízható alkalmazása;
- A projekthez kapcsolódó támogatás lehívási, kifizetési, ellenőrzési és adatszolgáltatással kapcsolatos feladatok ellátása,
- Kifizetési kérelmek, pénzügyi beszámolók és elszámolások összeállítása teljes körűen;
- Projektnyilvántartó rendszerbe a pénzügyi adatok feltöltése, kezelése;
- Rendszeres adatszolgáltatás, részvétel a projekt előrehaladási jelentések összeállításában;
- Pénzügyi ellenőrzési feladatok ellátása (formai, szakmai, elszámolhatósági stb.);
- Számlák, egyéb pénzügyi bizonylatok jogszabályi előírásoknak való megfelelőségének vizsgálata, záradékolása;
- Eljárásrendi és pénzügyi szabályossági szempontok érvényesítése a projekt minden szakaszában;
- A projekt költségvetési kereteinek, pénzügyi terveinek nyomon követése;
- Projekttel kapcsolatos fedezetvizsgálat ellátása;
- Változás bejelentési és szerződés módosítási kérelmek elkészítése;
- Projekt pénzügyi kockázatainak, problémáinak feltérképezése, értékelése; gyors és hatékony megoldások proaktív kezelése;
- Közreműködő szervezettel, ügyfelekkel, szakmai területtel, a projekt egyéb érintettjeivel való kapcsolattartás, együttműködés;
- Beszerzési eljárások előkészítése, a lebonyolításban való részvétel, a megkötött szerződések pénzügyi véleményezése;
- A szerződések pénzügyi teljesítésének ellenőrzése;
- Pénzügyi nyilvántartás vezetése a kötelezettségvállalásokról, kifizetésekről, kifizetési igénylésekről;
- Elkülönített könyvelés ellenőrzése, könyvviteli egyeztetések végrehajtása;
- Egyeztetés emailben és telefonon a szerződött Partnerünk képviselőivel.