Projektmenedzserink biztosítják, hogy adott idő- és költségkereten belül a leghatékonyabban valósuljanak meg projektek céljai.
A menedzselt projektjeinkben az alábbi feladatokat látjuk el, szinte egyedülálló módon a piacon:
- A projektek operatív működtetése, valamint a projekt szabályos megvalósításának biztosítása;
- A projekt folyamatok működtetése a jóváhagyott célkitűzések, szakmai tartalom és pénzügyi keretek között;
- A projekt tervszerű előrehaladásához szükséges projektmenedzsment szintű döntések meghozatala,
- Kapcsolattartás a szakmai vezetővel;
- Konzorcium összefogása;
- A projekt teljesítésével összefüggő munkaszervezeti feladatok koordinálása;
- A projekt képviselete minden külső testület előtt a szakmai vezetővel közösen, vagy írásos felhatalmazásával;
- A Projektet érintő külső ellenőrzések koordinálása;
- A projekt terveinek karbantartása, szükség esetén az alapdokumentumok módosításának kezdeményezése;
- Projekt dosszié létrehozása és vezetésének irányítása;
- A szakmai javaslatok és különböző dokumentációk véleményezése a szabályossági és megvalósíthatósági szempontok szerint;
- Az időközi és egyéb jelentések és beszámolók határidőre és szabályszerű összeállításának vezetése, valamint a szakmai és pénzügyi beszámolók összhangjának megteremtése;
- A Projekt megvalósítását veszélyeztető kockázatok megfelelő időben történő jelzése; Javaslatok kidolgozása/kidolgoztatása a kockázatok megoldására munkaköre erejéig;
- Kapcsolattartás a projekt megvalósításába bevont alvállalkozókkal, megbízottakkal a szakmai vezetővel közösen;
- Beszerzési eljárások előkészítésében, lebonyolításában részvétel projektmenedzsment szempontból;
- Egyeztetés emailben és telefonon szerződött Partnerünk képviselőivel.