Projektmenedzserink biztosítják, hogy adott idő- és költségkereten belül a leghatékonyabban valósuljanak meg projektek céljai.

A menedzselt projektjeinkben az alábbi feladatokat látjuk el, szinte egyedülálló módon a piacon:

  • A projektek operatív működtetése, valamint a projekt szabályos megvalósításának biztosítása;
  • A projekt folyamatok működtetése a jóváhagyott célkitűzések, szakmai tartalom és pénzügyi keretek között;
  • A projekt tervszerű előrehaladásához szükséges projektmenedzsment szintű döntések meghozatala,
  • Kapcsolattartás a szakmai vezetővel;
  • Konzorcium összefogása;
  • A projekt teljesítésével összefüggő munkaszervezeti feladatok koordinálása;
  • A projekt képviselete minden külső testület előtt a szakmai vezetővel közösen, vagy írásos felhatalmazásával;
  • A Projektet érintő külső ellenőrzések koordinálása;
  • A projekt terveinek karbantartása, szükség esetén az alapdokumentumok módosításának kezdeményezése;
  • Projekt dosszié létrehozása és vezetésének irányítása;
  • A szakmai javaslatok és különböző dokumentációk véleményezése a szabályossági és megvalósíthatósági szempontok szerint;
  • Az időközi és egyéb jelentések és beszámolók határidőre és szabályszerű összeállításának vezetése, valamint a szakmai és pénzügyi beszámolók összhangjának megteremtése;
  • A Projekt megvalósítását veszélyeztető kockázatok megfelelő időben történő jelzéseJavaslatok kidolgozása/kidolgoztatása a kockázatok megoldására munkaköre erejéig;
  • Kapcsolattartás a projekt megvalósításába bevont alvállalkozókkal, megbízottakkal a szakmai vezetővel közösen;
  • Beszerzési eljárások előkészítésében, lebonyolításában részvétel projektmenedzsment szempontból;
  • Egyeztetés emailben és telefonon szerződött Partnerünk képviselőivel.